Ja nedo!

Ja Nedo! és un emocionant projecte que estem realitzant a l’escola juntament amb l’Ajuntament de Barcelona, amb l’objectiu d’ensenyar als nostres alumnes la valia per adquirir l’habilitat de la natació. Creiem fermament que aprendre a nedar és una habilitat fonamental que no només ofereix seguretat a l’aigua, sinó que també promou la salut i el benestar físic.

A través de Ja Nedo!, estem proporcionant als nostres alumnes l’oportunitat de desenvolupar habilitats aquàtiques essencials, com ara la flotació, la respiració, les tècniques de natació i la seguretat a l’aigua.

Ho realitzem a les piscines del Club Natació Montjuïc i estem molt emocionats de veure com els nostres alumnes creixen i gaudeixen de l’aprenentatge de la natació a través d’aquest projecte. Creiem que aquest projecte tindrà un impacte positiu a llarg termini en la seva salut, seguretat i benestar, i esperem veure’ls convertir-se en nedenadors i nedadores confiades i competents.

Us recordem que el dia de piscina, l’alumnat ha de portar una bossa d’esport amb:

• El Club Natació Montjuïc celebra el 75è aniversari | betevé

Gorro de bany de plàstic

• Tovallola
  • Banyador
  • Pinta o raspall pel cabell
  • Bossa impermeable
  • Xancletes
  • Ulleres d’aigua (opcional)