Sortides

L’escola planifica amb cura sortides pedagògiques per a tots els nivells educatius, aprofitant els recursos naturals i les instal·lacions de l’entorn amb l’objectiu d’enriquir l’experiència educativa dels nostres alumnes. A més, amb el suport de diferents programes de l’Ajuntament de Barcelona, tenim l’oportunitat de visitar molts llocs de la ciutat, gaudir d’experiències esportives i anar de col·lònies tots plegats.

És crucial recordar que, en cas que es requereixi realitzar un pagament per a aquestes sortides, és fonamental adherir-se estrictament als terminis establerts. No es podran acceptar pagaments realitzats el mateix dia de la sortida, ja que això pot afectar l’organització i planificació de l’activitat. Agraïm la vostra col·laboració i comprensió en aquesta qüestió, ja que ens permet garantir una experiència segura i efectiva per a tots els estudiants que participin en les nostres sortides pedagògiques.