Menjador escolar

AL NOSTRE MENJADOR, MENGEM COM A CASA

Un any més l’escola continua la seva tasca en la gestió d’aquest servei.
Tenim  cuinera i monitores que s’encarreguen de servir a  l’ alumnat al menjador i de la seva vigilància al pati.

El menú de l’escola  es prepara totalment a les nostres instal·lacions. Es tracta d’un menjar variat i equilibrat.

ROTACIÓ MENÚS CURS ESCOLA EL POLVORÍ 2019-2020

Alumnes de P3.

Tenim habilitada una sala especial per atendre als nens/es de 3 anys.
En aquesta sala dinen, fan la migdiada i juguen, atesos per una monitora.

Alumnes de P4 fins a Sisè.

Dinen en dos torns.

A tenir en compte:

• Els/les alumnes del menjador no poden sortir del recinte escolar.
  • Els/les alumnes són atesos per les monitores de menjador, responsables d’aquesta activitat vetllant pels hàbits alimentaris: la correcta utilització dels coberts, gots, tovallons i del fet de menjar de tot.
  • En el cas que un alumne/a no pugui menjar algun aliment, o hagi de fer dieta, ha de comunicar-ho a secretaria.
  • Els rebuts de menjador es cobraran cada dos mesos i variaran segons el número de dies en que s’hagi utilitzat aquest servei.
  • L’alumnat que puntualment es quedi a dinar ha d’abonar el preu de menjador el mateix dia que faci ús del servei.