Primeres setmanes a P3

Començar P3 ha sigut tot un repte i una gran experiència pels infants plena d’emocions: comiats, plors, retrobaments, il·lusió, descoberta, coneixença… Des de l’escola seguim acompanyant tots aquests sentiments amb amor, respecte i comprensió.

Aquestes primeres setmanes hem tingut temps per anar coneixent a poc a poc les mestres que ens acompanyaran en el dia a dia i començar a teixir vincles entre els nous companys i companyes de classe. A més a més, també ens hem familiaritzat amb els nous espais, explorant cada racó tant de l’aula com de l’edifici de l’escola.

També hem gaudit molt de les primeres propostes i activitats que hem fet tots plegats: Cantar cançons, escoltar contes, ballar, pintar amb aquarel·les, punxar amb el punxó, manipular plastilina, fer construccions, jugar amb les nines, fer psicomotricitat, descobrir la ludoteca… i un munt de coses més!

Us deixem un recull d’aquests primers dies a l’escola; cada imatge us portarà a una carpeta de fotografies diferent. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres hem fet!!!