El Modernisme a Premià de Mar

Els nens i nenes de 1r i 2n hem fet una passejada cultural per Premià de Mar.

El projecte que fem sobre Antoni Gaudí i el Modernisme ens ha servit per conèixer aquest estil en el nostre entorn proper. Hem visitat l’edifici de l’escola Assís, el Patronat, la casa anomenada “El Chalet” i la fàbrica del Gas.

Hem pogut observar que les façanes d’aquests edificis tenen elements que ja havíem treballat a classe: el trencadís, les línies corbes, la decoració generosa, els vitralls, etc.

Per acabar la sortida hem esmorzat i hem gaudit d’una estona de joc al Parc del Palmar.

Podeu veure les fotos clicant la càmera:

1 comentari

  1. Núria

    Que bé!! 👏👏👏
    A més de descobrir que aquí a Premià també hi ha edificis modernistes heu pogut passar una bona estona jugant al Palmar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>