Primers dies a p3

Doncs sí, això ja va de debò, els nostres Corbs més joves ja han iniciat l’etapa d’educació infantil al centre.

Com és lògic, sempre costa una micona començar i de vegades trobem a faltar als pares, no ens agrada el dinar o estem cansats… però, poc a poc anem veient que a l’escola també s’hi juga, fem companys, compartim estones de lleure i aprenem moltes coses noves cada dia. Amb la nostra mestre, la Vero, venim contents i fem la rotllana cada matí.

Aquests 19 alumnes van creixent i van interioritzant diferents rutines que a finals de p3 ja estaran del tot assolides.

De moment us deixem amb unes imatges dels primers dies i els animem a que continuin tan alegres i animats com fins ara, benvingudes i benvinguts a l’escola El Corb.