Teatre 5è

A l’escola s’aposta pel teatre com a forma d’expressió i maduració de l’alumne. És per això que des de fa uns cursos es porta a terme la representació d’una obra de teatre al nivell de 5è (3r trimestre).

La representació de l’obra, amb públic (famílies, companys)  és l’objectiu final, però abans hi ha moltes accions prèvies que van des de la lectura, memorització, expressió oral, assaig, preparació de la roba i decorats, maquillatge…

L’obra es va preparant al llarg del curs dins de les sessions de llengua catalana i es prepara l’atrezzo (roba i decoració) amb el suport de les famílies de la classe.

El resultat final sol ser una obra divertida, pensada per petits i grans, les famílies la poden gaudir al gimnàs/teatre de l’escola i és un moment molt esperat per tot el centre.

“El teatre és poesia que surt de llibre per fer-se humà”. Federico García Lorca

Exemples d’obres de teatre representades al centre: