ELS PROJECTES A CICLE INICIAL

Aquest curs hem iniciat el treball per projectes a l’àrea de Medi a cicle Inicial. Els alumnes treballen un projecte per trimestre, lligat al Medi natural i social, però alhora hi ha diferents àrees, que es veuen implicades dins el treball i la recerca.

Aquí us deixem el diari curricular d’un dels projectes treballats a Primer. “Els cucs de seda”. Veureu que tot projecte s’inicia amb el que “Ja sabem” i “el que volem saber”. I a partir d’aquí els mestres entrellacen diferents activitats de recerca, plàstiques, matemàtiques, de llengua escrita i oral i llengua anglesa. “The little hungry caterpillar “

El petit cuc de seda i tota la recerca que han fet els alumnes de primer, des de mesurar-los, pesar-los, trucar a una fàbrica paperera per saber si el paper de seda es fa amb autèntica seda, ha culminat amb tot uns aprenentatges que exposen en un gran mural.