SETMANA ESPORTIVA

Aquest curs hem iniciat el projecte de setmana esportiva. han estat tres dies d’activitats esportives per a tots els nivells, des de P3 fins a sisè. Les activitats han estat molt variades com ara la bicicletada, jocs d’aigua, ioga, racons d’habilitats esportives, i fins i tot mini olimpiades al camp de futbol.

Tan els mestres com els alumnes estem molt contents d’aquesta iniciativa que neix des de l’àrea d’Educació Fisica i ha tingut una implicació de tots els mestres de l’escola.

Colònies 6è!

El dilluns dia 27 de maig, els alumnes de sisè vam anar de colònies a Lloret de Mar. Durant aquells dies ens ho hem passat molt bé i hem fet moltíssimes activitats. Un dels dies vam fer una excursió amb kayak molt divertida on els nostres mestres, el Juan Ramón i la Jessica, ens van acompanyar. No vam aconseguir que caiguessin a l’aigua!

També vam fer rutes d’orientació, snorkel i el més divertit de tot.. dimecres vam estar tot el dia al waterworld! Va ser increïble!

Han estat unes colònies molt divertides que recordarem per sempre!

—- Alumnes de 6è —–

Les mones a l’escola

Ara sí, tanquem aquest llaaarg trimestre amb el dia de la mona. Com ja sabeu, en aquest darrer dia els alumnes de l’escola fan i decoren les mones.

A educació infantil es fan de manera tradicional i avui les han tastat. A cicle Inicial han fet magdalenes creatives i a partir de 3r les populars mones creatives.

Per fer-les hi ha un treball previ de l’àrea de plàstica on fan el disseny, un dibuix de com hauria de quedar, els materials, les eines….

I els resultats llueixen… les voleu veure??

Aprofitem per dir-vos bones vacances i ens retrobem a l’escola el dimarts 23 d’abril, Sant Jordi!!

Ajuts de menjador 19-20

Benvolgudes famílies,

Des del Consell Comarcal ens han fet arribar un full informatiu sobre els ajuts de menjador, la convocatòria dels quals està prevista que s’obri al mes de maig.

Les bases, la documentació i els models de sol·licitud es publicaran al web del Consell Comarcal : elbaixllobregat.cat, també els podreu recollir a la secretaria de l’escola una vegada es facin públics.

Si teniu qualsevol dubte, us podeu adreçar a la secretaria de l’escola.

Projecte Etwinning d’anglès a 5è

Durant diverses sessions, a cinquè, hem estat participant en un projecte amb altres escoles europees. És un projecte col·laboratiu on ens hem presentat i hem escrit i interpretat històries sobre valors, i tot això ho hem fet en anglès. Malgrat que encara ens manca alguna, aquí us deixem el link per si voleu fer una ullada a les primeres creacions dels nostres futurs Spielbergs o Coixets!

Honesty story: https://spark.adobe.com/video/Mmibi5owEa1pL

Love story: https://spark.adobe.com/video/oPIQ0kV8TbH8X

Gimcana a cicle mitjà i superior!

Durant els darrers dies, els alumnes de 6è B hem elaborat una gimcana per a la setmana cultural. Primer de tot, vam pensar proves on l’eix central fossin els invents i seguidament ens vam posar a preparar tot allò que era necessari.

Mireu com ho vam anar preparant tot:

Alhora us deixem unes fotos del dimecres, el dia de la gimcana per tota l’escola. Esperem que us agradin!

Per cert! No us oblideu de mirar el twitter de l’escola on vam penjar vídeos de les diferents proves!

—- Els alumnes de 6è B —-