JORNADA de PORTES OBERTES

DIMARTS 19 de MARÇ a les 9.15h i a les 15.15h

Projecte Etwinning d’anglès a 5è

Durant diverses sessions, a cinquè, hem estat participant en un projecte amb altres escoles europees. És un projecte col·laboratiu on ens hem presentat i hem escrit i interpretat històries sobre valors, i tot això ho hem fet en anglès. Malgrat que encara ens manca alguna, aquí us deixem el link per si voleu fer una ullada a les primeres creacions dels nostres futurs Spielbergs o Coixets!

Honesty story: https://spark.adobe.com/video/Mmibi5owEa1pL

Love story: https://spark.adobe.com/video/oPIQ0kV8TbH8X

Gimcana a cicle mitjà i superior!

Durant els darrers dies, els alumnes de 6è B hem elaborat una gimcana per a la setmana cultural. Primer de tot, vam pensar proves on l’eix central fossin els invents i seguidament ens vam posar a preparar tot allò que era necessari.

Mireu com ho vam anar preparant tot:

Alhora us deixem unes fotos del dimecres, el dia de la gimcana per tota l’escola. Esperem que us agradin!

Per cert! No us oblideu de mirar el twitter de l’escola on vam penjar vídeos de les diferents proves!

—- Els alumnes de 6è B —-

MATÍ DE GINKANA I TARDA DE CINEMA

Aquest matí els nens de sisè, ens han preparat una ginkana pels més petits. s’han pensat un munt de proves molt divertides i ens ens han fet gaudir molt al llarg del matí. A la tarda hem convertit l’escola en una multisala de cinema. cada nen ha triat la pel·lícula que volia veure, amb un gran got de crispetes. I tot això, amb pijama!!!

INICIEM LA SETMANA CULTURAL

Aquesta setmana celebrem la setmana cultural, a més de venir tots disfressats amb les normes boges, treballem la temàtica de l’eix, amb un munt d’activitats. Avui ha vingut l’Àngel, un pilot de globus aerostàtics a explicar-nos, com funcionen i com s’enlairen. El Globus és un invent, que a més, dóna nom a la classe de P5. Els més petits de l’escola han gaudit molt d’aquesta activitat.

Food fun: our recipes!!

Els alumnes de sisè, a l’hora d’anglès hem estat aprenent sobre els aliments, les quantitats i com poder demanar menjar. La part més interessant és poder veure receptes de tot arreu com a pas previ per fer les nostres.

I així ha estat, per parelles, hem fet i cuinat receptes i ens hem divertit molt podent exposar (i fins i tot tastar!!) les nostres creacions. Bon profit!!

Hello, we are the students of english (6th level) and we are learning about food, quantities and how to ask for food. The most interesting part is to see and learn recipes from around the world as a previous task to do ours.

And here we are, in pairs, we have done our recipes and we are having fun creating, telling (and even tasting!) our creations. Enjoy the meals!!