COMENCEN ELS AMBIENTS ED. INFANTIL

Aquesta tarda han començat els Ambients a E.Infantil, amb l’excepcció de P3 que començaran el mes de gener. Els ambients de treball són l’Artistic, el de Construccions, Experimentació, el de la Llum, L’hort i el del Galliner. L’Ambient de les gallines és nou, i els experts són els alumnes SIEI, que dirigeixen els més petits en les diferents activitats.

PROJECTE GALLINER

Aquest any iniciem el projecte del galliner. Es tracta d’un projecte que complementa les nostres actuacions com a escola verda, i que tenen com a finalitat la creació d’una petita cooperativa per part dels alumnes SIEI (USEE). Ell són els encarregats de la cura, l’atenció i el manteniment, i com a “experts” dirigiran les activitats amb nens/es d’E.Infantil i Cicle Inicial. S’incorpora aquesta tasca als ambient d’Infantil els dimarts a la tarda, i els tallers de Cicle Inicial els dijous a la tarda.

Gràcies a la col·laboració de la família de l’Oliver Soliva i l’Aaron Cordero de P5, que al llarg d’aquest estiu ens han ajudat a muntar aquest gran galliner. Ara us presentem a la Tila, la Tula i en Draco, les nostres tres gallines.

Final de curs!!

Bon dia a tothom!!

Doncs sí, tanquem un altre curs… i de manera intensa, a les darreres setmanes hem pogut gaudir d’un tancament de curs especial, despedim una promoció, donem la benvinguda a una nova, festa de l’aigua, aniversaris d’estiu, els balls, la festa de final de curs…

En definitiva, un tancament de curs ben sonat on se’ns fa difícil destacar alguna festa en concret, més aviat destaquem el conjunt i agraïm la col·laboració dels nostres alumnes i de les famílies.

Adjuntem una petita col·lecció de imatges que venen a resumir els darrers dies d’escola.

Les imatges de la festa de final de curs són de la fotògrafa Marta González @maxima207 , gràcies!!

Gràcies i bones i merescudes vacances!!

Conferència sobre les ONG

Avui ens visita en Lluís Badosa, que ens explica la seva experiencia amb les ONG. També com va participar amb un Ironman, solidari.

Els nens i les nenes de sisè estan molt interessats perquè han participat en un projecte solidari, amb les pulseres Candela.

TEATRE DE CINQUÈ

Espases, espases i espases!!

Aquest és el títol de la primera obra de cinquè. Avui a l’escola hem gaudit de la representació de 5èA, i amb una obra i uns decorats fantàstics. Els alumnes treballen per a la representació des de l’inici de curs, i amb molta il·lusió fan la representació per a els nens i les nenes de l’escola, així com per a les famílies.