Final de curs!!

Bon dia a tothom!!

Doncs sí, tanquem un altre curs… i de manera intensa, a les darreres setmanes hem pogut gaudir d’un tancament de curs especial, despedim una promoció, donem la benvinguda a una nova, festa de l’aigua, aniversaris d’estiu, els balls, la festa de final de curs…

En definitiva, un tancament de curs ben sonat on se’ns fa difícil destacar alguna festa en concret, més aviat destaquem el conjunt i agraïm la col·laboració dels nostres alumnes i de les famílies.

Adjuntem una petita col·lecció de imatges que venen a resumir els darrers dies d’escola.

Les imatges de la festa de final de curs són de la fotògrafa Marta González @maxima207 , gràcies!!

Gràcies i bones i merescudes vacances!!

Conferència sobre les ONG

Avui ens visita en Lluís Badosa, que ens explica la seva experiencia amb les ONG. També com va participar amb un Ironman, solidari.

Els nens i les nenes de sisè estan molt interessats perquè han participat en un projecte solidari, amb les pulseres Candela.

TEATRE DE CINQUÈ

Espases, espases i espases!!

Aquest és el títol de la primera obra de cinquè. Avui a l’escola hem gaudit de la representació de 5èA, i amb una obra i uns decorats fantàstics. Els alumnes treballen per a la representació des de l’inici de curs, i amb molta il·lusió fan la representació per a els nens i les nenes de l’escola, així com per a les famílies.

Visita a l’ajuntament de Corbera!

Ahir dijous 17 de maig, les i els alumnes de 3r de primària van visitar l’ajuntament de la nostra localitat i la comisaria de policia. A la sala de plens ens va atendre l’actual alcaldesa, la Montserrat Febrero, i el regidor d’educació. També vam visitar les instal·lacions de la comisaria acompanyats del Pere Alarcón. … Llegeix més»

Cicle Inicial a L´Auditori

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem gaudit i descobert la música de Johann Sebastian Bach de la mà del saxofonista Libert Fortuny. Hem escoltat els hits d´aquest geni del barroc  arranjats en clau de jazz i interpretats dels segles XX i XXI… Llegeix més»