CONCERT de NADAL

DIJOUS 20 de DESEMBRE

9.30h INFANTIL  /   10.30h 1R,2N,3R   /   11.30h 4T,5È,6È

Els invents a 6è!

Aquest any, a l’escola tenim com a eix transversal els invents. El passat divendres, dia 9 de novembre, va ser el dia internacional dels inventors.

A plàstica, les dues classes de sisè ens vam ajuntar fent grups barrejats per investigar diferents invents. Cada petit grup, va buscar qui i quan es va fabricar cada objecte.

Mireu com ens ha quedat:

L’art del Renaixement i el Barroc a sisè!

Durant les darreres sessions de medi, els alumnes de sisè hem treballat l’art del Renaixement i el Barroc. Per fer-ho, ens hem ajuntat per grups i hem elaborat un petit mural que ens ha servit per fer l’exposició davant de la resta de la classe.

Us deixem unes fotos del procés:

RECURSOS D’ANGLÈS PER EDUCACIÓ INFANTIL

Hello parents!

A educació infantil ens encanta cantar i escoltar contes en anglès. Per això creiem que us agradarà que compartim amb vosaltres alguns dels recursos que utilitzem a les nostres English classes.

Guardeu aquests enllaços i visiteu-los tantes vegades com vulgueu amb els vostres petits, segur que els agrada compartir aquest moment amb els papis i les mamis.

De tant en tant anirem afegint recursos nous, segons anem fent a les classes.

Enjoy it!

Sandra

ENLLAÇ PER P3

ENLLAÇ PER P4

ENLLAÇ PER P5

Halloween a cicle superior!

Aquesta setmana a l’escola el Corb hem festejat la Castanyada a l’escola. Hem fet panellets diversos: de pinyons, de coco, de cirera… ens ho hem passat molt bé!

Aquí us deixem algunes fotos de l’elaboració a sisè:

Alhora, hem vingut ben disfressats de Halloween.. quina por! A la tarda, tot i que el temps no ens ha acompanyat gaire, hem fet uns balls ben macos.

Us deixem unes fotos, mireu com ens hem disfressat!

A sisè:

A cinquè:

L’expressió escrita en els grups flexibles

A l’escola li donem molta importància a l’expressió escrita, per això tots els cursos tenen una hora a la setmana on es treballa amb grups flexibles. Treballem diferents tipologies textuals com ara el text narratiu, la notícia, el text descriptiu….etc. Aquestes darreres setmanes els alumnes de 3r han treballat la invitació. Des de l’escola intentem donar-li una visibilitat als treballs dels nostres alumnes, per tal que ells els puguin donar un significat i una contextualització a allò que fan. D’aquesta manera, us mostrem les invitacions que us volen fer arribar a vosaltres, les famílies per convidar-vos a la nostra festa de la Castanyada