Menjador escolar

L’empresa que gestiona el menjador de l’Escola El Corb és Com a Casa.

La preinscripció es fa online, el mateix enllaç et permet  veure els menús mensuals.

El cobrament d’aquest servei es realitza mitjançant domiciliació bancària. El pagament dels usuaris fixos i esporàdics es farà a mes vençut de l’1 al 5 de cada mes (excepte el mes de Juny que serà el dia 24).

Absència: En cas que un dia el vostre fill o filla no assisteixi al servei, haureu de notificar-ho a la coordinadora abans de les 10h. En aquest cas, i amb previs avís, es cobrarà el 50% de l’import diari.

Esporàdics: Cal avisar via telèfon o presencial abans de les 10 h a la coordinadora: en cas de necessitar el servei de menjador de forma esporàdica i/o en cas de necessitar una dieta especial.

Els usuaris amb necessitat de menú especial hauran d’informar a la coordinadora i presentar un informe mèdic en el cas que el nen/a pateixi alguna al·lèrgia o intolerància.

Les baixes del servei s’hauran de comunicar entre l’1 i el 5 de cada mes.