Reunió inici de curs de 4t

Benvinguts al nou curs escolar !!!

Aquest any en la reunió de 4t hem volgut sorprendre tant a les famílies com al nostre alumnat. Va ser una reunió diferent en la que famílies i mestres vam poder parlar, reflexionar  i compartir idees i pensaments.

La setmana prèvia, l’alumnat havia fet  el seu propi arbre dels propòsits. Van escriure tres aspectes a millorar o bé aconseguir a casa, i tres més a l’escola. L’arbre el van personalitzar i el van decorar, i seguidament el van ficar en un sobre amb el seu nom, sense saber què passaria amb aquell sobre.

El dia de la reunió, després de fer una primera part més informativa, les famílies de 4t van anar a les classes  dels seus fills/es.  Allà van haver de seure en el lloc dels seus fills/es, indicat per un sobre amb el nom del nen/a. Un cop tots asseguts, vam fer una primera dinàmica de treball cooperatiu, igual que els nens van fer el dia abans. Cada grup es va trobar amb una frase dividida en trossos. De forma cooperativa l’havien de muntar. Un cop acabat, es van anar llegint totes i es van anar compartint reflexions. I per acabar, les famílies van obrir l’esperat sobre que per elles era sorpresa. Es van trobar amb els propòsits dels seus fills/es. Llavors els van haver d’escriure un missatge pel darrere, animant-los, demostrant que ells estan per ajudar-los, donant-li’s confiança, o bé dedicant unes paraules d’estima.

La mestra va recollir tots els sobres, i a final de setmana els va entregar un altre cop als alumnes. Es van quedar parats, emocionats, no s’ho podien creure, la seva mare o el seu pare els havia fet un missatge. Va ser molt emocionant.

Va ser una reunió diferent, atractiva i dinámica. Gràcies famílies per la vostra assistència.

Us deixem el dossier informatiu de la reunió:

Reunió famílies dossier informatiu 4t 18-19