3r visita la Casa de les abelles!!

El passat 3 de juny, els nens i les nenes de 3r van anar a la Casa de les abelles. Van gaudir d’una experiència única i van aprendre moltes coses sobre les abelles. Es van posar els vestits d’apicultors i van anar a conèixer de més a prop a aquests insectes tan importants per a nosaltres i per a la nostra vida.

Conte col·laboratiu a 4tA

Durant les darreres sessions d’Expressió Escrita, l’alumnat de 4tA va elaborar diferents contes col·laboratius per parelles.
Cada conte el va començar una parella, quan s’acabava el temps acordat li passaven a la següent. I així successivament. Qui va començar el conte va ser l’encarregat d’escriure el… Llegeix més»

Esmorzars sense residus.

Acabem amb el mes de juny amb el concurs d’emorzars sense residus.  Aquest últim mes escolar els guanyadors d’esmorzars sense residus han estat 3 classes. Moltes felicitats classes de 5è A, P4-B i P3-B tots .

Coneixem Joan Miró!

Els nens i nenes de P3 han après moltes coses sobre el pintor, escultor, gravador i ceramista català Joan Miró. A partir d’un puzzle, vam iniciar un projecte analitzant les obres principals de Joan Miró. Hem vist quins eren els seus colors preferits, com treballava amb línies rectes i corbes, elements característics i recurrents com ulls, llunes, estrelles; l’autoretrat i les seves escultures. Fins i tot hem descobert que tenim una reproducció d’un tapis a la nostra escola! Aquí us deixem una petita mostra!

Gimcana matemàtica 2019

Un cop més … Felicitats als pares, mares i avis  organitzadors de la gimcana matemàtica 2019 i mil gràcies a tots/es els col·laboradors/es que heu estat a les proves.

Els nens i nenes ho van gaudir molt.

Us deixem una mostra del que va ser la Gimcana matemàtica del cicle inicial