I5 a Can Mogent

Els nens i nenes de I5 hem gaudit d’un dia a Can Mogent on hem pogut fer circuits d’habilitat i psicomotricitat, equilibris, relleus, carrera de sacs, jocs de punteria i d’un inflable. I a més a més com ha fet una mica de caloreta, les monitores ens han refrescat de tant en tant amb la màniga d’aigua. Ens ho hem passat genial, cliqueu a la imatge per veure les fotos que hem fet

MUSEU VIRTUAL DEL PARC

Hola famílies!
Com ja sabeu, des que va venir la Gertrudis Bell amb la seva missió, tota l’escola hem estat descobrint les diferents etapes de la història per poder ajudar-la.
Com a CLOENDA DEL PROJECTE D’HISTÒRIA, la Gertrudis ens va demanar fer un museu de l’Escola del… Llegeix més»

Alumnes de segon i d’infantil 4 anys intercanvien activitats durant la Setmana Cultural

El passat dijous, dia 13 de maig, en el context de la celebració de la Setmana Cultural d’enguany, els alumnes de segon vam participar en una videoconferència amb els nostres companys d’infantil de quatre anys per a explicar-nos com havien anat les activitats que, mútuament,… Llegeix més»