Recomanacions 4t

Benvolgudes famílies,

Davant els esdeveniments que estan succeint aquestes setmanes i donat que s’ha hagut de interrompre l’activitat lectiva a l’escola, us volem enviar un seguit de recomanacions per tal que els vostres fills i filles puguis anar treballant de manera autònoma a casa i així no perdre l’hàbit mentre el tancament de l’escola sigui efectiu.

Cal que l’alumnat vagi treballant una mica cada dia, no es recomana que facin totes les tasques i treballs proposats durant els primers dies. Les activitats que s’han enviat es poder fer de manera esglaonada ja que són feines que havien estan programades per fer-les al llarg de les dos properes setmanes a l’escola.

Algunes de les recomanacions que els vostres fills i filles poden anar fent a casa són:

– Itineraris de Castellà i Català (la durada habitual d’un itinerari a l’escola és de 50 minuts i es fa 1 per setmana).

– Grups interactius: S’han entregat les activitats a l’alumnat per les properes dues setmanes, per tant cada setmana es pot fer 1 tasca d’expressió escrita, 1 d’ortografia, 1 de lèxic. Les tasques de gramàtica no s’han pogut entregar ja que es necessita material específic que hi ha a la classe; es faran quan tornem a l’escola.

– Llibre de lectura: Llegir a estones el llibre de Castellà i cap a la setmana 2 fer un petit resum  de 10 línies aproximadament.

– Emat: S’ha entregat el llibre d’exercicis amb unes pàgines marcades i anotades a l’agenda. Totes les activitats proposades es poden fer de manera autònoma. Com a complement, ja sabeu que podeu entrar a l’aplicació de “CyberEmat”, on poden fer d’altres activitats lúdiques per treballar més a fons les matemàtiques.

– Sant Jordi: Enguany, tota la comunitat educativa hem volgut engrescar a tots els infants amb un tema:  Un Sant Jordi diferent! Aquesta idea, parteix d’unes preguntes amb la possibilitat de desenvolupar la creativitat del nostre alumnat entre els 3 i 12 anys, qüestions que volen potenciar sobre l’infant la seva capacitat d’interpretar la llegenda davant dels seus sentiments i poder expressar-se amb l’ajuda de les seves emocions i experiències viscudes. Com ara: Per què el drac sempre ha de ser el dolent? Per què està enfadat? Per què la gent del poble sacrifica a una persona per ser devorada? Per què ha d’existir una persona valenta i no més d’una? Per què explica un fet violent i no es transforma?

Els vostres fills o filles hauran de inventar una nova llegenda de Sant Jordi, i posar-li un títol nou. Ho hauran de realitzar en un full de pauta o foli blanc, i no ha d’ocupar més d’una pàgina.

TOTES AQUESTES TASQUES ES RECOLLIRAN QUAN TORNEM A L’ESCOLA I ES CORREGIRAN PASSATS AQUESTS 15 DIES.

Recordeu que també poden fer alguna activitat més lúdica utilitzant el symbaloo de l’escola i la plataforma de la editorial d’anglès.

Per a qualsevol dubte o ajuda estem a la vostra disposició al llarg d’aquests 15 dies.

Salutacions,

Sandra i Marisa.