Recomanacions 2n

Benvolgudes famílies de 2n

Com ja sabeu l’escola romandrà tancada fins el dia 27 de març (inclòs). Per tal de mantenir el ritme d’aprenentatge dels alumnes i evitar que perdin els hàbits d’estudi i de treball, us anirem enviant tasques a fer i indicacions a seguir. Tot el que us enviem a través del correu electrònic ho penjarem també al bloc de l’escola.
Els nens i nenes ahir es van emportar el llibre de l’Emat, el quadern de Lectojocs i un llibre de lectura (en el cas de 2nA “Un ratolí de biblioteca” i 2nB “El fantasma Anselm”). Els llibres de lectura els han  d’anar llegint durant les dues setmanes, la idea és que al tornar se l’hagin llegit sencer. Us anirem enviant les fitxes de comprensió lectora per tal de consolidar allò que han llegit.
Pel que fa al llibre de l’Emat i al Lectojocs, us anirem dient quines pàgines han de fer. És important que només facin les pàgines que indiquem nosaltres per anar tots a l’una.
També us enviarem indicacions amb altres tasques a fer, ja siguin de forma escrita com de pàgines web.
El material que aneu rebent el millor seria que l’imprimissiu, si no teniu possibilitat d’accés a una impresora, també poden fer les feines en un full mirant les activitats de la pantalla.
És molt important que aquests dies els nens i nenes vagin fent les feines que us proposem, i que les facin en un espai adequat ( una taula buida, només amb el material que necessitin) i un entorn tranquil i silenciós que ajudi a la concentració.
No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres a través dels nostres correus personals d’escola (elisantoscana@escoladelparc.cat i silviaperis@escoladelparc.cat) i us animem a què ens aneu escrivint per explicar-nos com van desenvolupant les activitats els vostres fills, mantenint així una comunicació fluida durant aquests dies.
En els missatges us adjuntarem sempre un document que serà la llista de tasques, allà anirem afegint les feines a fer per tal que pugueu portar un seguiment d’allò que els vostres fills ja han fet i d’allò que queda pendent.
Us expliquem les tasques a realitzar durant aquest cap de setmana.
– Lectojocs (pag. 1-4)
– Llibre de lectura (recomanem fer, com a mínim, 20 minuts de lectura al dia) Poden anar alternant el llibre de la classe amb els llibres que ells vulguin.
– CiberEmat. Us recordem que teniu aquesta plataforma digital des de la que els vostres fills poden anar fent exercicis lúdics de matemàtiques per anar reforçant els continguts treballats. Com ja sabeu, teniu l’usuari i la clau d’accés enganxats al final de l’agenda dels nens i nenes.
Us deixem dos enllaços amb la programació i les fitxes a fer d’anglès.
Finalment recordar-vos que no estem de vacances, que es tracta d’una situació extraordinària, i que tal com ens recomanen els professionals sanitaris eviteu les sortides i desplaçaments innecessaris, així com el contacte entre iguals o les visites als parcs.
Rebeu una cordial salutació!
Tutores de 2n