INFADIMED

Benvolgudes famílies, l’alumnat de la Comunitat de Petits ha començat a participar en el programa INFADIMED (Infància i Dieta Mediterrània); un programa adreçat als infants en edat escolar i que fa promoció de la Dieta Mediterrània com exemple d’estil de vida saludable. Aquest programa està portat a terme per professionals d’infermeria d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut, que un cop al mes vindran a l’escola per explicar-nos les aventures del Capità Vitamines i aconsellar-nos sobre diferents temes com la importància de menjar fruites i verdures, reduir el consum de sucres, etc.

Ja hem fet dues sessions i de mica en mica, s’anirà implementant a tots els cursos de l’escola. Si cliqueu a la imatge podreu veure part de la sessió d’avui!