Spring festival 2023

Demà veniu a la plaça Catalunya per gaudir del festival de llengua anglesa Spring Festival. Les escoles del Prat que participen en el programa d’ auxiliars de conversa dintre d’interseccions han preparat un seguit d’activitats gratuïtes on l’alumnat demostrarà el que ha anat aprenent i ho compartirà amb tots els assistents fent: manualitats, jocs, esports…   A més a més, també hi seran els centre cívics on s’imparteixen classes d’anglès pels auxiliars i la biblioteca oferirà contes en anglès durant tot el matí.

Busqueu l’estand de l’escola del Parc on els alumnes us podran fer un “face painting” molt animal i no us perdeu el tastet del musical que oferiran!

No us ho perdeu, dissabte 15 de 10h a 14h a la Plaça Catalunya!