Els petits remenen la Nau

Avui ens han vingut a visitar quatre alumnes de l’institut Estany de la Ricarda per explicar-nos un conte al voltant de la cultura popular del Prat que, prèviament, han preparat amb l’ajuda de les persones que formen part de la Nau. És el punt de partida del nou projecte, que forma part d’Interseccions, que iniciem aquest últim trimestre els alumnes de P3 i P4.

Gràcies per explicar-nos a través de Cultura els diversos grups de cultura popular que tenim: gegants, castellers, dansaires, diables…  podeu clicar a la imatge per veure les fotos.

I recordeu! Aquest cap de seaman es celebra el Pratifolk, no us ho perdeu!