18a Cantata Ciutat del Prat

RÀDIO CANTATA

Divendres 10 de maig de 2019, a les 15:15h.
Centre Esportiu Municipal Julio Méndez.

Benvolgudes famílies,
Un any més s’apropa la data de la 18a Cantata Ciutat del Prat, en la què participarà tot l’alumnat de 6è de totes les escoles del Prat.

Us hem fet arribar DUES entrades per alumne/a i un díptic informatiu en el què s’indica com realitzar les entrades i les sortides dels familiars al recinte.

MINUTATGE
9:00: Entrada normal de l’alumnat a l’escola.
11:00: Arribada al CEM Julio Méndez.
D’11:30 a 12:30h: Assaig general.
De 12:30 a 14:30h: Dinar al Parc Nou.
14:30: Entrada de l’alumnat al CEM Julio Méndez.
De 14:45 a 15:15: Entrada de les famílies al Julio Méndez.
15:15: Acte de benvinguda i inici del concert.
16:25: Finalització del concert.

QUÈ CAL PORTAR?
Motxilla petita amb l’esmorzar, un entrepà per dinar i una ampolla d’aigua.

ENTRADES FAMILIARS

– A partir de les 14:45h, les famílies podran accedir al CEM Julio Méndez pel CARRER RIU LLOBREGAT.
– La nostra escola es trobarà ubicada a la ZONA VERDA, per tant haureu de buscar la cua senyalitzada amb aquest color.
– Els primers que accedeixin podran seure a la zona de grades de la 1a planta. Un cop aquest espai s’ompli, els familiars ocuparan les zones assignades de la planta baixa (a peu de pista).

SORTIDES FAMILIARS

– Una vegada finalitzat el concert, les famílies podran aproximar-se al punt de trobada (a l’exterior del CEM Julio Méndez) i recollir als i a les alumnes.
– En el cas que algun nen o nena pugui marxar sol/a, caldrà que ens ho indiqueu mitjançant una autorització signada per algun membre de la família.

Trobareu més informació sobre la Cantata a la pàgina web:

Gràcies per la vostra col·laboració. Restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o aclariment.

Fins aviat!
Equip de mestres de 6è.