Apadrinament lector entre I5 i 5è

Aquesta setmana ha finalitzat una de les activitats més emotives que han fet els alumnes d’I5 i de 5è durant aquest curs. Es tracta de l’apadrinament lector on els alumnes de 5è són els padrins i padrines i els alumnes d’I5 són els seus fillols i filloles. Llavors, es divideixen en grups, a càrrec d’una mestra, i poden llegir junts diferents contes així comparteixen una estona tranquil·la i distesa on s’ajuden i es fan preguntes. A la primera sessió es van conèixer, van signar els contractes i es van regalar un dibuix en els quaderns que van omplint en cada sessió. I a l’ultima sessió, es van intercanviar regals i els quaderns. Us adjuntem unes quantes fotos on podreu veure el bon ambient amb que han compartit aquestes trobades.