Colónies Can Rigol

Benvolgudes famílies!

Els dies 31 i 1 de maig, els dofins i els científics hem estat per primera vegada de colònies a la Casa de Can Rigol. Aquests dies hem fet un munt de coses divertides. Han tingut l’oportunitat de connectar amb la natura, conèixer diferents animals i, sobretot, passar-s’ho d’allò més bé!

Un dels moments més emocionants ha estat la visita a la granja de Can Rigol, on els infants han pogut interactuar amb animals com cabres, conills i gallines. Amb els ulls plens de curiositat i somriures en el seu rostre, han après com cuidar i alimentar aquests éssers vius. A més, han tingut l’oportunitat de conèixer les seves necessitats bàsiques i comprendre la importància del respecte cap als animals.

La diversió ha estat el lema principal d’aquesta aventura. Durant les nits, han gaudit d’una activitat al voltant de la casa amb lots i contes abans d’anar a dormir. Els monitors i monitores han organitzat jocs i activitats que han fomentat la cooperació, la imaginació i la creativitat dels nostres alumnes. Tot això, acompanyat de la companyia dels seus amics i amigues, ha fet que aquestes colònies a Can Rigol siguin una experiència inoblidable.

Com a escola, estem orgullosos de poder oferir als nostres alumnes aquestes oportunitats d’aprenentatge i creixement personal fora de l’entorn habitual de l’aula. Les colònies a Can Rigol han ajudat a crear records que duraran tota la vida i a fomentar valors com el respecte a la natura i la convivència amb els altres.

Per compartir aquesta meravellosa experiència amb tots vosaltres, us convidem a visitar el següent enllaç, on trobareu una selecció d’imatges que capturen els moments més destacats de les colònies: [enllaç de les fotos].

Desitgem que gaudiu d’aquestes imatges tant com ho han fet els nostres infants durant aquesta increïble experiència a Can Rigol. Estem segurs que aquests records quedaran gravats en les seves ments i cor per sempre.

Equip de mestres.