A primer fan la torxa olímpica

A l’Escola del parc, durant aquesta setmana, s’està celebrant la Setmana Cultural, que està dedicada a commemorar el 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona ’92. Els nens de primer estan fent una manualitat on fabriquen una torxa olímpica amb paper de seda i material reciclat.
Per començar, la tutora els hi ha repartit el material. Cada nen necessitava paper de seda de tres colors: vermell, taronja i groc. Aquests papers seran el foc. També els hi ha repartit un rollo de paper higiènic que serà el puny de la torxa.
Després, els nens han retallat el paper de seda en tres trossos amb unes tisores i han pintat el rotllo de paper de vàter de color groc.
Per acabar, han enganxat i ajustat els trossos de paper a l’interior del paper higiènic arrugant-los per a donar forma al foc.
Els alumnes de primer s’han divertit molt muntant la torxa olímpica i han aprés moltes coses sobre els Jocs Olímpics.

REPORTERS: Biel Lendinez, Usama Ben-Ali, Hugo Bosque, Víctor Pérez, 6è B

Entrevista
Hola, avui estem a la classe de 1er A i B per entrevistar-los sobre les activitats que han fet sobre els jocs Olímpics del 92.
1. Hola, Com et dius?
– Max.
2. Quants anys tens?
– 7 anys
3. Que esteu fent?
– La torxa olímpica
4. T´ha agradat la manualitat?
– Si, molt.
5. Us heu divertit?
– També
Vale, Max, moltes gràcies per la teva col·laboració.
La Sílvia és la tutora de 1r B, i la que s’ha encarregat de fer la manualitat amb els nens de primer. Estem amb ella per entrevistar-la i parlar sobre l´activitat que han fet sobre els Jocs Olímpics de Barcelona ‘92.
1. Com us heu organitzat per fer l’activitat?
– Ens van reunir les dues professores de 1er per decidir-ho
2. Perquè l’heu escollit?
– Perquè ha vingut un senyor que ens ha explicat coses sobre la torxa olímpica.
3. Els hi ha costat l’activitat?
– No, no gaire.
4. Quin material heu utilitzat?
– Rotllos de paper higiènic, pintura daurada, paper de seda i pega.
5. Els nens han necessitat molta ajuda?
– Una mica perquè els costava enganxar el paper als rotllos.
Gràcies, Sílvia per la teva col·laboració.
Hugo, Usama, Biel i Víctor Pérez, 6è B