Els Nens de tercer han fet un lapbook

Durant aquesta setmana, a l’Escola del parc s’està celebrant la Setmana Cultural de les Olimpíades, que commemora el 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona ´92.
Els nens de tercer, han decidit fer un lapbook. Un lapbook és com un tríptic que s’obre i dins té la informació que han buscat i que han aprés sobre qualsevol tema. Els nens de tercer el realitzaran amb informació sobre el tir amb arc.
Avui, els nens de tercer han anat a la sala de informàtica per buscar informació sobre el tir amb arc, que és el nom de la seva classe i l’esport sobre el que estan treballant.
Se’ls veia molt contents aprenent coses noves sobre l’ esport que han escollit.
Reporters:Zaida Rodríguez, Sandra Cano, Denisa Muresan, Dina Lazzizi, 6èB