Sant Nicolau.

SANT NICOLAU

DEL NADAL TÉ LA CLAU!

Com cada any el dia 5 de desembre celebrem a l’Escola el dia de Sant Nicolau!!!!!

I com la dita diu, ja tenim la clau per obrir les portes del Nadal!!!

Com sempre ha estat un dia molt emocionant que s’inicia amb els i les alumnes de Garbí, els i les més grans de l’escola essent els i les protagonistes.

Durant el matí s’han repartit tots els papers de l’auca per tal que l’escola funcioni, com qualsevol altre dia, però sense mestres!!!, que durant una estona “desapareixen” i “ningú sap on són”.

Després d’un petit descans hem pogut gaudir tots plegats de la llegenda de Sant Nicolau.

Aquesta representació té com a característica que hi partticipen nens i nenes des de P5, Sant Nicolau, fent de Petits Infants, fins a la classe de Garbí (6è), que participen tocant les flautes!