Nenes i dones a la ciència.

La comissió de biblioteca hem preparat una exposició de llibres, biografies, contes i material complementari per treballar a les diferents classes de l’escola. L’exposició fa referència a dones que han destacat al món de la ciència, amb l’objectiu d’apropar la ciència als alumnes, sense discriminació de gènere.

Hem comptat amb la participació d’alguns infants que formen part de la Comissió de biblioteca (vida social), per fer el cartell de l’exposició. Hem fet servir llibres de la pròpia biblioteca i ho hem complementat amb un lot de llibres de la Biblioteca Mercè Rodoreda.

Les diferents classes de l’escola han pogut visitar l’exposició, han consultat els llibres i han fet servir el material de propostes i dinàmiques relacionades amb l’exposició (Memory, sopes de lletres, escape room, laberints…).

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut