Bon dia, estrelles! Què poc queda per tornar-nos a veure!
Avui us proposo diferents cosetes…
Primer de tot, dir-vos que ja he penjat a l’entrada de la classe l’exposició sobre la quantitat de sucre que tenen els aliments. Ha estat un treball matemàtic molt complicat i ho heu fet d’allò més bé! A partir d’ara, quan tingueu un aliment a les vostres mans, ja podreu analitzar l’etiqueta i veure la quantitat de sucre. Si voleu veure les imatges del procés i del resultat final, entreu en aquest enllaç: https://photos.app.goo.gl/we49QFu9dMpgHsgJ7
L’activitat d’avui consta de diferents parts i aprendrem d’on venen els animals:
- Comprensió lectora: Llegiu i mireu aquest PowerPoint i veieu que els aliments es poden classificar segons el seu origen (d’on venen). ORIGEN DELS ALIMENTS
- Comprensió audiovisual: Mireu aquest video. Veureu que us fa unes preguntes… a veure si les sabeu respondre!
3. Classificació i anàlisi: Feu aquesta feina. L’origen dels aliments
Veureu que té dues parts:
- Classificar els aliments segons el seu origen.
- Analitzar l’origen dels aliments del menú del menjador d’avui.
Seguim, estrelles!
Objectius de l’activitat:
- Comprendre textos senzills.
- Conèixer l’origen dels aliments: animal, vegetal i mineral.
- Comprendre informació de caire audiovisual.
- Saber identificar els tipus d’aliments en base a la realitat.