Carnaval

FESTA DE CARNAVAL

Aquest curs el temps va fer perillar la festa però al final… vam poder gaudir d’un pati ple a vessar de famílies, una pista plena disfresses, música, balls i alegria. Penseu que exagerem? Doncs cliqueu a sobre de les imatges i ja veureu com no…! A disfrutar!

JA TENIM AQUÍ AL REI CARNESTOLTES!

Aquest any el Rei Carnestoltes ha arribat a l’escola d’una manera molt i molt especial! Els infants de sisè l’han acompanyat fent molt de soroll amb la seva batucada d’allò més especial! No us ho voldreu perdre, oi?

Un cop ha arribat ens ha deixat unes paraules….

Després d’aquesta rebuda tan especial, l’AMPA ens ha convidat a un esmorzar deliciós que hem compartit al pati.

I ja per la tarda… la pista de l’escola ha tornat a ser la de sempre, plena de disfresses preparades per ballar davant de totes les famílies! Quina gran festa!