Activitats extraescolars

L’AMPA ofereix activitats extraescolars per als nens i nenes de l’escola i per a les famílies.

La informació més detallada, la podeu trobar al web de l’AMPA que trobareu a continuació clicant a sobre de la imatge.

A banda, us adjuntem la normativa referent a les activitats extraescolars i casals. L’aplicació d’aquesta normativa afecta a tots els alumnes, monitors i pares d’alumnes que participin en les anomenades activitats.

S’haurà de vigilar i avaluar les normes inherents al present document, sempre amb un esperit de comprensió i de recerca de solucions. El seu àmbit d’aplicació serà en hores d’activitats extraescolars realitzades dins o fora del recinte escolar i els dies de casal, així com les activitats extraescolars excepcionals que es portin a terme a llarg del curs.

Cal entendre aquesta normativa com una eina que ha de servir per regular tots els àmbits de les activitats extraescolars i casals, així com garantir el bon funcionament i la convivència entre alumnes, monitors, pares, mares, AMPA i empreses organitzadores de les activitats.

DESCARREGAR NORMATIVA