Setmana cultural

VOTACIÓ SETMANA CULTURAL 20-21

El dia de la votació del tema de la setmana cultural és sempre un dia especial a l’escola però aquest curs ho ha estat més que mai ja que ho hem hagut de fer d’una manera molt especial. El recompte de vots ho han fet uns representants dels nens i nenes de sisè i tota l’escola ho ha pogut veure a través d’una videotrucada, els grups i infants confinats també han sigut convidats a aquest moment tant especial. Ha sigut molt emocionant! Si voleu saber quin serà el tema sobre el que girarà la SETMANA CULTURAL 20-21 cliqueu a sobre de la imatge!

SETMANA CULTURAL 19-20: ELS JOCS OLÍMPICS

Aquest curs 19-20, la setmana de la cultura serà la setmana del 2 al 6 de marçA l’escola, els alumnes voten els temes proposats pels diferents cicles.

Fan una votació a la classe i la butlleta la posen a la bústia de votació de tota l’escola.

Aquest curs els possibles temes eren:  Jocs Olímpics, Cultures del món, La nostra ciutat, Canvi climàtic.

Després de les votacions el tema que treballarem serà… cliqueu a sobre la fotografia!

SETMANA DE LA CULTURA: CERIMÒNIA D’OBERTURA

Ahir va ser un dia històric a l’Escola Concòrdia, vam inaugurar els JJOO i ho vam fer vestits de gala.

Els peveters olímpics van ser encesos amb la flama olímpica que uns esportistes olímpics i d’elit ens van fer l’honor de portar.

Josep Molins, el primer atleta sabadellenc que va participar en uns JJOO i ho va fer a Roma l’any 1960 en la modalitat d’atletisme.

Aschiwin Wildeboer, nedador olímpic.

Ekaterina Tankeeva, waterpolista olímpica i la seva companya Ruth Ariño, waterpolista del CNS i exalumna de l’escola.

Van venir acompanyades de l’ Ernest Aguilar, coordinador del Club i triatleta.

També vam tenir l’honor de comptar amb Andreu Canals, el pare d’un nen de l’escola que va ser olímpic a Barcelona 92 en la modalitat de rem.

I finalment, Julio del Cerro, com a representant dels jocs Paralímpics, també pare d’una alumna de l’escola.

Una vegada festes les presentacions i amb l’emoció al cos, dir que no hi ha JJOO sense mascota i per suposat en els JJOO del Concòrdia vam tenir la nostra, El Quibo, una granota molt divertida dissenyada per una nena de quart de l’escola que va aparèixer per sorpresa de tothom.

Els grups es van fer la foto amb la mascota. Cliqueu aquí.

Ja ho teníem gairebé tot, els atletes, els peveters, la flama olímpica, la mascota, …només ens faltava … l’himne.

Un himne que ha estat composat per a l’ocasió per les mestres de música.

HIMNE LLETRA