Quan els avis i les àvies eren petits

Per commemorar el centenari de l’edificació de l’ Ajuntament i les escoles del poble, els petits de 3 a 5 anys hem proposat als avis i àvies que ens vinguessin a explicar les seves vivències d’escola. Tot era molt diferent: nenes i nens separats en dos espais i en dos patis; aules plenes d’infants de totes edats; pupitres, tinters, cadires i pissarra, res de jocs; aprendre a llegir, escriure i comptar… Ens han ensenyat fotos, llibres i llibretes de l’època, hem visitat l’edifici i hem jugat plegats a caniques, a fer girar la baldufa, al mocador, a picaparet i a la setmana.

Gràcies àvia Assumpció, avi Jordi i avi Ramon! Gràcies als seus acompanyants, Anna i Esther, que també ens han fet reviure el seu temps d’infantesa!