Pou del Glaç

Els alumnes de Cicle Mitjà juntament amb alguns pares vam anar d’excursió al Pou del Glaç. L’experiència de compartir una tarda família-escola va ser molt enriquidora. Fins i tot vam veure com els pares es tornaven infants per un moment i gaudien jugant al mocador amb els seus fills/es.

Art Land

Al taller d’Art Land hem descobert que amb elements de la natura podem fer multitud de creacions. En la realització de les nostres escultures hem utilitzat pedres, soques, pals, cordills, filferros, fulles, carabasses i hem aconseguit fer autèntiques obres d’art.

Sortida al CosmoCaixa

Que divertit que va ser anar al CosmoCaixa!! El dia ens va passar volant i ens vam quedar amb ganes de tocar, experimentar i gaudir més de tot el que ens ofereix aquest museu. En el taller de mecanismes elèctrics vam aprendre a dissenyar els nostres propis projectes elèctrics i a construir-los. Ens ho vam passar molt bé!

Trobada Esportiva de Quart

Hem anat a fer la Trobada esportiva del Pla de l’Estany a la Draga de Banyoles. Hem tingut un molt bon dia, en el que hem pogut fer nous amics i hem jugat a cementiris i a pitxet. Ens han donat una poma per esmorzar que és un aliment molt sa.
Ens ha agradat molt poder participar d’aquesta activitat tant divertida.
Alumnes de 4t

Podeu veure més fotos en el web del Consell Esportiu del Pla de l’Estany.