Notícies del passat

Els alumnes de tercer, aquest trimestre, han estat treballant la prehistòria. Després de buscar informació sobre l’evolució de l’home en els seus inicis, es van plantejar quines notícies hi hauria si s’hagués fet un telenotícies durant la prehistòria. Aquí en teniu el resultat!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut