Torneig Johan Cruyff

S’acosta el gran dia! L’alumnat de 6è participarà el dia 11 d’abril al Torneig Cruyff Courts 2019 que es celebrarà en el nostre Cruyff Court de Sant Boi situat a l’escola Llor!

El Cruyff Courts 6vs6 és un torneig de futbol per a nens de 6è.  El torneig se celebra als diferents Cruyff Courts de tot el país i està organitzat pels joves de les diferents comunitats. El torneig comença amb les fases preliminars, seguit de les semifinals i una fase final.

El respecte és el principal valor del Torneig Cruyff Courts 6vs6. Tots els participants signen la bandera de respecte, comprometent-se a respectar a la resta de participants, dins i fora del camp.

Desitgem molta a sort als nostres equips!

Descarrega’t el Quadrant Cruyff 2019 del torneig.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *