Instal·lacions

L’escola consta de dos edificis; l’edifici més gran va ser construït l’any 1986 i porta el nom d’un dels pintors i escultors més importants del segle XX, i l’altre és un edifici que abans de convertir-se en escola tenia altres funcions.

Tots dos edificis es caracteritzen per tenir aules amb molta llum natural que la gran majoria tenen accés directe als diferents patis. A més, l’edifici d’Educació Infantil consta d’una sola planta en la què hi trobem quatre aules (dos per cada nivell: I3 i I4), els lavabos dels mestres i els dels alumnes.

En canvi, l’edifici destinat als alumnes de I5 i tota l’etapa Primària, té tres plantes que estan distribuïdes de la següent manera.

Planta baixa

• Dues aules de I5
  • Racons de jocs d’Educació Infantil
  • Pati d’Educació Infantil amb accés directe a les aules d’I5
  • Magatzem i espai per guardar el material d’Ed. Física
  • Lavabos d’Ed. Infantil i 1r
  • Consergeria

Primera planta

• Dues aules per cada nivell (de 1r a 4t de Primària)
  • Pati per l’Educació Primària amb accés directe a les diferents aules
  • Lavabos pels mestres
  • Lavabos pels alumnes, lavabo adaptat i farmaciola i espai per guardar el material d’Ed. Física
  • Biblioteca Cicle Inicial i Mitjà
  • Menjador i cuina
  • Despatxos de Direcció, Cap d’Estudis, Secretari i Administrativa
  • Office amb cuina pels mestres, menjador pels mestres, i 2 petits espais per a l’AFA

Segona planta

• Quatre aules d’Educació Primària, dues per a cada nivell (de 5è i 6è de Primària)
  • Aula d’Anglès
  • Aula de Música
  • Aula d’Informàtica
  • Aula de Psicomotricitat
  • Aula de laboratori/tallers
  • Lavabos pels alumnes
  •  Aula d’Educació especial
  • Despatx de la psicopedagoga de l’EAP
  • Despatx d’Educació Física i sala d’ arxius

Zona exterior del centre:

• Pista poliesportiva on es realitza l’Educació Física i patis connectats per l’exterior.
  • Hort i bosquet que ens permet ampliar els aprenentatges en l’àrea de Coneixement del Medi.

Un aspecte important a destacar és l’entorn immediat a l’escola; el Parc de la Muntanyeta que és un espai públic de grans dimensions a tocar de la nostra escola. En ell s’hi ubica la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, que és una de les més grans de Catalunya. També hi ha vàries entitats esportives on participen una bona part dels alumnes. El rugbi i el beisbol són un dels esports més emblemàtics de Sant Boi a part dels tradicionals esports com el futbol, voleibol, handbol i el bàsquet.