Recordeu que les Cantates de Nadal comencen el dijous 13 de desembre a les 15h amb P3, 1r i 4t, el dilluns 17 de desembre cantarà P4, 2n i 5è i  finalitzarem les cantates el dimarts 18 de desembre amb l’actuació de P5, 3r i 6è.

Santa Cecília

El 22 de novembre vam celebrar el Dia de la Música, en honor de Santa Cecília la patrona de la música. Pel matí tot l’alumnat de l’escola va sortir a la pista a cantar unes cançons que havien après amb l’Alba, la mestra de música. I per la tarda vam gaudir de l’actuació dels músics que tenim al Tàpies.

Recordeu que podreu veure més fotos i actuacions al vostre drive.

Una trobada molt especial

Ahir va ser un dia molt emocionant i divertit! Per fi vam poder conèixer als nens i nenes de l’escola Pau Vila de Barcelona amb els que ens hem estat escrivint mails durant tot el 3r trimestre! Vam fer jocs cooperatius i ens ho vam passar molt bé!