Construïm plegats

Els alumnes de 4t, que han treballat amb profunditat el funcionament de l’aparell digestiu, així com òrgans i hàbits saludables, li fan una conferència als companys de 5è. Han preparat un mural amb les parts i les funcions, i material per parlar d’una dieta equilibrada. Els alumnes de 5è han sabut valorar l’esforç i han recordat molts aspectes de quan ells ho van treballar #contruïmplegats#

Dies de ràdio

Els alumnes de 3r A de la nostra escola, el dijous passat van anar de visita a Ràdio Sant Boi i aquest els hi ha tocat anar als de 3r B. Han sortit parlant al programa “Dies de Ràdio” de la Mònica Santacreu. Us deixem el PODCAST DEL PROGRAMA 3r APODCAST DEL PROGRAMA 3R B per tal que els pugueu escoltar. Quina emoció!

Santa Cecília

El 22 de novembre vam celebrar el Dia de la Música, en honor de Santa Cecília la patrona de la música. Pel matí tot l’alumnat de l’escola va sortir a la pista a cantar unes cançons que havien après amb l’Alba, la mestra de música. I per la tarda vam gaudir de l’actuació dels músics que tenim al Tàpies.

Recordeu que podreu veure més fotos i actuacions al vostre drive.