Detectius

Els i les detectius de 2n per fi han resolt el cas del robatori de la Gioconda!! Després de treballar de valent han estat capaços de trobar al lladre i dins de la gran quantitat de falsificacions que tenia a casa seva, han pogut identificar el quadre vertader! L’inspector François de la “policia francesa” ens ha felicitat per la feina feta!

Els i les detectius

Els i les detectius de segon estem resolent el nostre primer cas: El robatori de la Gioconda. Estem col·laborant amb la “policia francesa”. De moment amb les pistes que hem anat trobant ja tenim a 2 sospitosos descartats i esperem aviat descobrir al culpable. Estem gaudint molt fent deduccions i treballant les matemàtiques i la llengua catalana!

Marató de TV3

Us volem informar que l’import recaptat per la Marató de TV3 dedicada aquest any a les malalties minoritàries, ha estat de 657€!!! I ja hem fet l’ingrés en nom de totes les famílies de l’escola!

Moltes gràcies per la vostra participació i esforç i esperem poder continuar amb aquesta bona iniciativa molts any més.

Equip AFA

Taller de dibuix

Taller de dibuix a cicle superior a càrrec de la mare d’un alumne de l’escola. Vam treballar la temàtica Wharhol…llum i color per alegrar la vida!

Improshow

Dilluns 25 de novembre, i relacionat amb altres activitats de “Sant Boi, ciutat educadora”, els alumnes de sisè hem assistit a un espectacle d’improshow molt divertit. Les actrius han sabut introduir en les seves representacions dalt de l’escenari, idees i suggeriments dels alumnes-espectadors. Ha estat una activitat engrescadora i propera.

La reproducció humana

Dimarts 19 de novembre, els alumnes de 6è vam rebre la visita d’una mare experta: l’Ana Peinado, llevadora de l’Hospital Sant Joan de Déu de Sant Boi de Llobregat. Ens va transmetre molta informació sobre embaràs i part (aprofitant que estem treballant la reproducció humana), acompanyada de passió i entrega. Moltíssimes gràcies, Ana, hem après molt amb tu.

Consell d’Infants

Com cada any els nens i nenes de quart han participat en la renovació dels membres del consell d’infants que promou l’ajuntament. Després d’una votació entre els nens i nenes participants, ha estat escollida l’Abril. Moltes felicitats!

Recollida de roba

Benvolgudes famílies i equip docent,

Des de GLORR Fundació, us agraïm la col·laboració rebuda en aquesta nova campanya de tardor 2019 que hem efectuat al vostre centre.

A través dels pares, alumnes i equip docent ens heu ajudat a la difusió de la campanya i el repartiment de les bosses; per una altra part, ens heu facilitat la recollida habilitant un lloc accessible al centre.

Gràcies a les vostres donacions, des de GLORR Fundació seguim ajudant a nens i nenes desfavorits del nostre país.

Esperem seguir comptant amb la vostra col·laboració per la pròxima campanya de primavera 2020 prevista pels mesos d’abril-juny.