Preinscripció curs 2020-2021

Adreça de correu electrònic: a8038259@xtec.cat
Telèfon: 936541154\ 936524717
Horari d’atenció al públic: 9h a 13.30h

VIDEOCONFERÈNCIA AMB L’EQUIP DIRECTIU. Teniu dubtes sobre la nostra escola o sobre la preinscripció?  L’equip directiu estarà disponible el dimecres 13 de maig a les 18.30 i el divendres 15 de maig a les 18.30. O bé connecta amb nosaltres al telèfon 936541154

El període de presentació de la sol·licitud de preinscripció: del 13 al 22 de maig.
Període de matriculació: del 13 al 17 de juliol

Ateses les actuals circumstàncies extraordinàries per la covid-19, es podrà fer de forma presencial només en els casos que no sigui possible fer-ho telemàticament, amb cita prèvia, el 19, 21 i 22 de maig de 9h a 13.30h (El dia 20 de maig és festiu a Sant Boi). Haureu de demanar hora per la cita prèvia a la nostra escola nomès aquelles famílies que hàgiu escollit en primera opció el nostre centre trucant per telèfon o a través de l’eina de cita prèvia del Departament d’Educació.

No serà possible realitzar visites al centre. La preinscripció presencial només està pensada per a rebre la documentació que porteu i no podrà excedir de quinze minuts.

Enguany, les solicituds s’han de presentar de forma telemàtica i s’han d’enviar per correu electrònic al centre triat en primera opció juntament amb una còpia de la documentació escanejada o fotografiada. Serà vàlida en les tres modalitats següents:

(1)*Enllaç a la sol·licitud informàtica via internet.

(2)*Descàrrega del document de sol·licitud.

(3)*Enllaç eina cita prèvia

Com es farà l’atenció presencial?
 al centre heu de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
 recordeu que heu de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. I en el cas que hàgiu d’acabar d’emplenar la sol·licitud convé  que porteu el vostre propi bolígraf;
 recordeu que és obligatori dins dels edificis del Departament portar mascareta i guants;
 no heu d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presenteu símptomes; en aquest cas, podeu autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per a més informació sobre el procés de preinscripció, aneu a l’apartat de preinscripció del web “Estudiar a Catalunya”.