Marató energètica

Aquest any , igual que l’any passat, l’Escola Antoni Tàpies participa a la III Marató d’estalvi energètic per tal de lluitar contra la pobresa energètica.

Aquesta Marató és més que una iniciativa d’estalvi energètic. Per una banda es sensibilitza als alumnes sobre l’ús i el consum de l’energia. I per una altra, l’estalvi econòmic assolit es destina a l’ajut de llars en situació de pobresa energètica.

L’any 2017 vam aconseguir un estalvi de 1.626,12€, 812,06€ vam aportar a la marató i 812,06€ vam rebre i vam poder instal·lar un canó led.

Durant tot el febrer de 2018, l’Escola Antoni Tàpies farà mesures per tal d’estalviar energia:

Accions comuns – Accions contundents

Comptem amb vosaltres!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *