Vida social

L’escola participa en diferents activitats i actes culturals del nostre poble.

• Jornades Esportives: durant el curs escolar els alumnes de 3r a 6è de Primària participen juntament amb altres escoles de Mollet a unes jornades esportives organitzades per l’Ajuntament.

–3r:      Iniciació al tennis al Club de Tennis Mollet El Calderí.
–4rt: Jornada d’atletisme a partir de jocs d’iniciació i diferents proves atlètiques a les Pistes Municipals d’Atletisme “La Pedra Salvadora”.
–5è:     Cursa d’orientació a Gallecs on es treballarà l’orientació amb plànol.
–6è:   Jocs d’iniciació esportiva i esports alternatius al Complex Esportiu Municipal de Ca n’Arimon.

. Servei a la Comunitat. APS. Hem establert un conveni de col·laboració entre la Residència de gent gran La Immaculada de Mollet del Vallès i la nostra escola. Els nens d’Educació Secundària fan un projecte de servei a la comunitat. Visiten la residència i ofereixen els seu temps i treball i el comparteixen amb els avis. Durant la celebració de la tradicional cursa popular que organitze anualment l’escola es realitza un recapte de sang en col·laboració amb el Banc de Teixits i Sang de Barcelona.

• Dia internacional de la no violència de gènere: els alumnes de 6è de primària i 4rt d’ESO assisteixen a la lectura del manifest contra la violència de gènere que es farà a la plaça de l’Ajuntament.

. Projecte d´Empreneduria a 5è de primària.

• Consell Municipal dels Infants: És l’òrgan on els infants poden exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees i pensaments i on poden proposar accions concretes per transformar la seva ciutat. Un alumne de 6è de primària, escollit democràticament pels seus companys de classe, en serà el seu representant.

. Teatre. Pastorets. Obra representada pel alumnes de 4rt d´ESO oberta a tothom.

. Solidaritat. Col.laboració amb Càrites Mollet en la recollida d´aliments i amb S.O.S. Àfrica amb la recollida de roba i calçat. Col·laboració amb GAEM per la investigació de l´esclerosi múltiple.

. Cursa Escolar A.E.Anselm Clavé.

• Dia internacional de la Dansa, les escoles ballen. Els alumnes de 4rt de Primària de totes les escoles de Mollet participen en la celebració del Dia Internacional de la Dansa, on cada escola balla una dansa.