2n de primària: Estudiem els ecosistemes.

Durant aquest trimestre els alumnes de 2n de primària hem treballat els ecosistemes d’una manera força original: construint maquetes que reprodueixen diferents espais del nostre planeta. Amb una simple capsa de cartró, pintura, plastilina, escuradents, goma eva  i… MOLTA IMAGINACIÓ cada nen ha creat una maqueta.

Vam començar amb una recerca sobre què és un ecosistema i quins tipus d’ecosistemes existeixen al nostre planeta. Després cada alumne va escollir-ne un: el Pol Nord, la sabana, la selva, l’oceà, el bosc…

Tot seguit, vam elaborar entre tots un guió amb els aspectes que treballaríem en cadascun dels ecosistemes. Al final vam decidir buscar informació sobre:

1. El clima.
  2. La fauna.
  3. La flora.
  4. Curiositats.

Un cop acabada la recerca, cada nen/a va mostrar explicar a la resta de la classe el que havia après del seu ecosistema i va mostrar la seva maqueta. Hi ha nens que la seva exposició la van fer amb un power point. Els va quedar molt bé!!!

Ha estat una experiència increïble i molt enriquidora ja que hem après d’una manera molt vivencial moltes coses que no sabíem sobre els ecosistemes i a més a més… ens hem divertit molt!!!