Us presentem als delegats i delegades de cada grup!!

A l’escola Anselm Clavé considerem molt important la implicació de tota la comunitat educativa en el dia a dia de l’escola i en aquest sentit, pensem que els nostres alumnes tenen molt a dir, al cap i a la fi, treballem per formar-los i és imprescindible conèixer les seves angoixes i preferències, els seus suggeriments i inquietuds, les seves  necessitats i queixes. Només donant-los veu podrem saber si la nostra feina està donant resultats. És per això que hem instaurat la figura dels delegats de classe a tota la Primària i l’ESO.

Durant uns dies, els alumnes que així ho van voler, van preparar la seva campanya per convèncer els companys de les seves capacitats per portar a terme aquest càrrec. Un cop defensada la seva candidatura, es va triar democràticament als dos alumnes que representaran la classe davant l’equip directiu. I ara sí podem dir que ja tenim delegats!!

La setmana passada vam celebrar la primera reunió amb l’equip directiu on es van exposar tots els acords als quals havien arribat els diferents grups i on es van establir les funcions que hauran d’exercir com a delegats. Va ser una reunió molt productiva, amb moltes idees i suggeriments i alguna demanda bastant sorprenent!!

INFOGRAFIA DELS DELEGATS