ACTIVITAT 1 (Música) / 24-març-2020/ Musicograma “La Primavera” (A. Vivaldi)

Hola nois i noies!!

Ja ha arribat la primavera i, des de l’àrea de música, us hem preparat aquest MUSICOGRAMA de “La Primavera” d’ A. Vivaldi que ens ensenya molt bé l’estructura d’aquesta peça musical i ens permet endinsar-nos dins d’aquesta estació de l’any.

Us proposem que l’escolteu i mireu bé (fixant-vos en tots els detalls) i que intenteu entendre la història que se’ns està explicant amb la música i els dibuixos que corresponen a cada moment.

Un cop finalitzada, podeu dibuixar l’esquema de l’última imatge que veureu en el vídeo, que és l’estructura resumida de la peça musical. Si us animeu a fer-lo, ens podeu enviar una foto per penjar a les xarxes socials de l’escola i que puguem veure la vostra feina.

Bon dimarts i bona feina, VISCA LA PRIMAVERA I VISCA LA MÚSICA!!!!