SORTIDA PARC DEL RIU – COLISEUM

El divendres 31 de març, tota l’escola vam anar a celebrar la Pasqua al parc del riu.

Educació infantil van baixar fins a la zona dels gronxadors i allà van haver de buscar els ous de Pasqua entre tots els infants. Van aconseguir 3 bosses d’ous amb un conillet per cada curs. Llavors tots van esmorzar magdalenes i sucs que ens van regalar el Plusfresc de Corbins i vam jugar lliurement.

Els i les alumnes de 1r, 2n i 3r , barrejats amb equips  van realitzar quatre jocs col·laboratius relacionats amb els ous de pasqua. Al finalitzar cada prova/joc rebíem una targeta amb un ou de pasqua que tenia un nombre al darrera. Una vegada finalitzats els quatre jocs i endevinant l’ordre correcte dels nombres vam poder obrir el cadenat que tancava la bossa on hi havia els ous de pasqua. També vam rebre la visita del Josep Camats i algun acompanyant més que ens van ensenyar com jugar a les bitlles catalanes. Després vam esmorzar, menjar els ous de xocolata i jugar una estona tots junts.

L’alumnat de 4t, 5è i 6è ens vam dividir en tres grups per fer un joc de pistes. Havíem d’anar per diferents espais de tot el parc del riu fins arribar a la Serreta que allà van trobar unes targetes en les que havien d’esbrinar el codi secret per poder obrir el cadenat que tancava la bossa on hi havia els ous de pasqua. Ens ho vam passar molt bé. Després vam esmorzar, menjar els ous de xocolata i jugar una estona tots junts.

Tota l’escola va esmorzar magdalenes i sucs cortesia del Plusfresc de Corbins.

A la tarda tota l’escola vam anar al Coliseum a fer una sessió de cinema amb “Curtmetratges”.