Pla de comunicació

Els recursos de què disposa el centre que permeten mantenir una comunicació fluïda amb la comunitat educativa són:

NODES DEL CENTRE

Espai  públic de comunicació on:

• Es publiquen els documents de centre.
  • Es fa difusió de les activitats, projectes i sortides realitzades pels infants.
  • Es facilita l’accés directe a: TPVescola, google workspace for education i a les xarxes socials de centre.
CORREU ELECTRÒNIC

L’escola disposa del correu electrònic de centre c5001424@xtec.cat.

També hi ha un correu electrònic amb el domini propi del centre per a cada cicle i per a cada especialitat.

• Infantil: infantil@solixentcorbins.cat
  • Cicle Inicial: inicial@solixentcorbins.cat
  • Cicle Mitjà: mitja@solixentcorbins.cat
  • Cicle Superior: superior@solixentcorbins.cat
XARXES SOCIALS

• El centre té un canal Telegram associat al nodes de centre i un compte Instagram, ambdós públics.

PLATAFORMA DE GESTIÓ I COMUNICACIÓ: CLASSDOJO

• Espai privat de comunicació del centre amb les famílies i l’alumnat, que permet:
    • la difusió del dia a dia de l’aula i d’activitats generals de centre
    • la comunicació directa entre les famílies i el professorat.

AGENDA ESCOLAR

• Eina de comunicació bidireccional família-escola.
  • A educació infantil s’utilitza per a la difusió de les activitats, projectes i sortides realitzades pels infants i les famílies.
  • A educació primària s’utilitza per fer el seguiment de les activitats d’aula.
PLATAFORMA DE GESTIÓ ACADÈMICA I COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES: TPVEscola

TPVEscola és el sistema per gestionar els pagaments escolars, les circulars informatives, les autoritzacions i informes escolars.

Podeu consultar tot el document en aquest enllaç: PLA DE COMUNICACIÓ