Irene Teixidó, una científica que ens visita a cicle superior.

Teníem pendent de rebre la visita d’una científica, amb motiu de la celebració de l’11 de febrer. Ahir doncs, ens va visitar a l’escola la Irene Teixidó. Investigadora al Departament de Tecnologia d’Aliments de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària de la UdL. Està a la unitat de Micologia aplicada, on investiga les floridures de l’avena i la generació de micotoxines.

Ens va fer una explicació molt interessant, on es va presentar, va explicar com ha arribat on és ara i quines perspectives de futur preveu. Tot seguit vam fer-li un munt de preguntes que ens va respondre molt amablement. Moltes gràcies Irene per compartir amb nosaltres una tarda!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *