L’escola

Façana escola Sol Ixent

L’Escola “Sol Ixent” de Corbins, des del curs 2012-2013 obre una nova     etapa com a escola d’una línia.

L’edifici

L’escola està ubicada al carrer “Calvari” número 40 de Corbins. En aquest mateix carrer, a l’esquerra de l’escola, s’hi situa la plaça de la Vila, al voltant de la qual hi trobem els edificis de l’Ajuntament, l’escola bressol, la llar de jubilats i el dispensari mèdic.

L’edifici de l’escola consta de dues plantes; a la planta baixa hi trobem dos patis, un per als més menuts i un altre per als més grans. Les aules d’educació infantil, el menjador escolar, l’aula de psicomotricitat i la biblioteca . Al primer pis, trobem la resta d’aules de primària, l’aula d’anglès i música, direcció, secretaria, i la sala de mestre.

L’escola també disposa d’ascensor, fet que facilitat la mobilitat en determinades circumstàncies i lavabos adaptats.