Serveis digitals

Els serveis digitals que ofereix l’escola, estan a l’abast d’alumnat, professorat i famílies. Són aquells que ens permeten contribuir a l’assoliment de la competència digital de tota la comunitat educativa:

EQUIPAMENT INFORMÀTIC

• Tot el professorat del Claustre i l’alumnat de 5è i 6è disposa d’un ordinador portàtil, cedit pel Departament d’Educació gràcies al PEDC.
  • L’alumnat també disposa d’ordinadors de sobretaula, portàtils i tauletes.
  • A les aules d’educació infantil hi ha sistemes de projecció i a les aules d’educació primària hi ha PDI i/o panells interactius.
  • El centre disposa de dues fotocopiadores: (accés amb codi)
    • Konica Minolta .
    • Develop
SERVEIS DIGITALS DE GOOGLE WORKSPACES FOR EDUCATION

L’escola disposa dels serveis de Google for education que permeten disposar de correu corporatiu, espai de gestió d’arxius i documents (Drive), Google sites, Google meet i altres que ens permeten dur a terme activitats i gestions en format digital. Tots estan a l’abast de professorat i alumnat.

ENTORN VIRTUAL D’APRENENTATGE: CLASSROOM

Cada alumne/a accedeix al seu espai virtual d’aprenentatge mitjançant el correu propi del domini @solixentcorbins.cat

El seu ús s’implementarà en els cursos de Cicle Mitjà i Cicle Superior, on aquest esdevindrà vehicular per al desenvolupament de tasques de forma autònoma tant a l’aula com a casa, si cal.

Les diferents aules virtuals seran gestionades a través del correu del cicle. Per tant, cada cicle gestiona dos cursos i pot donar altes i baixes tant a docents com a alumnat.

CORREU ELECTRÒNIC

L’escola disposa del correu electrònic de centre c5001424@xtec.cat.

També hi ha un correu electrònic amb el domini propi del centre per a cada cicle i per a cada especialitat.

• Infantil: infantil@solixentcorbins.cat
  • Cicle Inicial: inicial@solixentcorbins.cat
  • Cicle Mitjà: mitja@solixentcorbins.cat
  • Cicle Superior: superior@solixentcorbins.cat
PLATAFORMA DE GESTIÓ ACADÈMICA I COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES: ClassDojo

• Espai privat de comunicació del centre amb les famílies i l’alumnat, que permet:
    • la difusió del dia a dia de l’aula i d’activitats generals de centre
    • la comunicació directa entre les famílies i el professorat.
PLATAFORMA DE GESTIÓ ACADÈMICA I COMUNICACIÓ AMB LES FAMÍLIES: TPVEscola

TPVEscola és el sistema per gestionar els pagaments escolars, les circulars informatives, les autoritzacions i informes escolars.