Acollida digital

L’acolliment digital de les famílies, alumnat i professorat ha estat, sempre, una de les prioritats de l’escola, i que s’ha vist accelerat amb l’arribada de la pandèmia.

Un dels objectius fixats i que considerem cabdal, és la redacció dels protocols que l’escola posarà en marxa per garantir la rebuda digital d’alumnat i famílies de nou ingrés a l’escola, i el professorat que s’incorpora per primer cop.

Aquests protocols inclouran aspectes relacionats amb: la gestió de la rebuda digital d’alumnat, famílies i professorat, informació sobre els serveis digitals que l’escola ofereix, normatives d’ús dels dispositius digitals, la gestió de la comunicació i tot allò que contribueixi al seguiment de l’evolució acadèmica del nostre alumnat.

Podeu accedir a la informació, tot clicant damunt de cada imatge.