Diagnosi

Per tal de fer una acurada diagnosi s’han emprat les eines següents:

• Selfie (alumnat, professorat i equip directiu)
  • Selfie for teachers (professorat)
  • Enquesta a les famílies
  • Pla TAC
  • PGA
  • PEC

Els aspectes que, des de la diagnosi, han orientat la presa de decisions quant a l’estratègia digital que l’escola ha de seguir, són els següents:

Punts a mantenir

Punts a millorar

• continuació del desenvolupant l’Estratègia Digital de Centre
  • vetllar pel bon funcionament de l’equipament
  • accés a internet de forma adequada i segura
  • foment de l’ús d’eines i recursos digitals entre l’alumnat, en els projectes d’aula-
  • comunicació amb eines digitals amb tota la comunitat educativa
  • manteniment i impuls de la comunicació a través de les xarxes socials, el nodes de l’escola i el classdojo.
  • impuls del desenvolupament professional docent, facilitant l’accés a formació de l’àmbit digital.
  • continuar impulsant les accions informatives i formatives amb les famílies, de manera especial, amb les que mostren un baix nivell de competència digital.
  • increment de les visites al Nodes de centre
  • avaluació dels progressos d’ensenyament i aprenentatge amb tecnologies digitals.
  • integració de la coavaluació i l’autoavaluació amb eines digitals en les activitats d’aula.
  • millora de la retroalimentació amb dispositius digitals
  • introducció d’estratègies digitals per al reconeixement del treball dels altres.
  • empoderament de l’alumnat en el disseny i difusió de continguts digitals, elaborats a l’aula de manera col·laborativa i que comporta la construcció de coneixement.
  • incorporació de protocols i acords en l’EDC que impliquin la participació i col·laboració del professorat en la seva concreció.
  • gestió d’espais de trobada per a l’intercanvi de recursos i experiències d’aula
  • impuls en la creació de propostes didàctiques que contemplin l’assoliment de la competència digital de l’alumnat.