Documents de centre

En els diversos documents de centre queden recollits els següents aspectes:

PEC

      • Apartat 5. Objectius educatius I prioritats d’actuació.
        5.1. QUÈ PRETENEM? Prioritats i objectius educatius.

        • Afavoriment de l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.
      • Apartat 6.3. Lideratge i equips de treball
        • Comissió TAC. Pretén assessorar el personal del centre en l’ús didàctic de les TAC o bé en l’ús de gestió laboral adient a cada perfil de treball; vetllar per l’equipament i les instal·lacions digitals al centre, així com pel compliment de tota la normativa vigent, dels drets d’autor i de la privacitat de dades; tenir cura en les mesures de protecció de continguts inadequats en l’accés a Internet acordades pel centre, així com qualsevol altra tasca establerta per l’equip directiu.
      • Apartat 6.4.3. Coordinacions:
        • Coordinadora de Tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC): Vetlla pel correcte funcionament de tot el maquinari del qual disposa el centre, així com del seu manteniment conjuntament amb el tècnic informàtic del Departament. Assessora el professorat en la utilització educativa de programes i equipaments informàtics en les diferents àrees del currículum i els orienta en la seva formació permanent.

NOFC

      • Secció 3. Coordinador/a d’Informàtica. Funcions.
        • Corresponen al coordinador d’informàtica les següents funcions:
          1. Supervisar l’aula d’informàtica i assessorar als mestres per a la utilització de recursos informàtics.
          2. Actuar d’interlocutor amb l’Àrea de Tecnologies de la Informació i Comunicació i amb l’Àrea de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement.
          3. Supervisar les instal·lacions i els equipaments informàtics i proposar les mesures pertinents per garantir-ne el millor funcionament.
          4. Assegurar la disponibilitat del programari necessari per dur a terme les activitats educatives previstes.
          5. Recollir i traspassar les incidències al tècnic del Departament.
          6. Proposar les actuacions de manteniment ordinari del hardware i avaluar l’adequació de les accions realitzades en aquest aspecte.
          7. Presentar els programes didàctics i d’aplicació general.
          8. Orientar el Claustre sobre utilitzacions de tecnologia informàtica en les diverses àrees del currículum.
          9. Divulgar la informació i facilitar l’accés a la documentació disponible referent a la informàtica educativa.
          10. Orientar el Claustre respecte de les modalitats de formació convenients als interessos i necessitats dels seus membres.
          11. Assistir la direcció del centre en les adquisicions de recursos informàtics propis, atenent-se als criteris de l’Administració educativa.
          12. Mantenir actualitzat l’inventari de recursos informàtics i audiovisuals del centre.
          13. Fer còpies de seguretat de la unitat: P.
          14. Tenir actualitzats els drivers més comuns i contrasenyes.
          15. Assistir als STAC de la zona i altres jornades que es convoquin i traspassar la informació als companys/es.
          16. Gestionar el blog de l’escola.
      • Secció 3. Comissions. Comissió TIC. Composició.
        • Comissió específica per a l’impuls de l’ús de les TIC a les aules. En formen part: El/la coordinador/a d’informàtica , una persona de l’equip directiu i els coordinadors/es de primària i infantil.
      • Títol 5, l’article 5, capítol 5, secció primera, article 25, apartat C:
        • Els/les alumnes no podran portar telèfon mòbil ni altres aparells electrònics dins del recinte escolar.
          Excepcionalment, a partir de 3r EP es valorarà amb motiu justificat i amb el vist i plau de direcció per escrit i signat, es podrà portar amb les següents condicions:
           El dispositiu ha d’estar apagat dins el recinte escolar (acollida, aula, menjador i activitats extraescolars) i desat a la motxilla.
           El centre no es fa responsable de qualsevol dispositiu en cas de pèrdua, deteriorament o robatori.
          En cas d’incompliment d’aquestes condicions, el professorat retirarà el dispositiu i l’haurà de venir a recollir la família a direcció.

PGA 2022-2023

      • Formar, assessorar i acompanyar el claustre digitalment.
      • Continuar elaborant el PEDC per assolir la CDD i CDA.
      • Actualitzar i descatalogar l’inventari de centre i el material obsolet o espatllat.
      • Publicar i actualitzar el web i les xarxes socials de centre.
      • Fer el qüestionari de la societat de la informació.
      • Fer la valoració de les actuacions dutes a terme.

PdD 2020-2024

      • Realització d’activitats relacionades amb la cultura digital (robòtica, g-suite, …).
      • Inclusió de l’acollida digital al pla TAC i difusió del pla d’acollida digital.
      • Dinamització de la pàgina web del centre.
      • Obertura a les xarxes socials.