Competència digital de l’alumnat

Un altre dels eixos en què focalitzarem l’Estratègia Digital de Centre dels propers cursos és la presa de decisions en relació a la Competència Digital de l’Alumnat.

Amb la proposta de modificacions en l’àmbit de les competències digitals de la nova llei d’Educació (LOMLOE) i la creació del Marc Europeu de competències digitals, la nostra escola vol treballar per donar-hi resposta i garantir que el nostre alumnat assoleix un alt nivell de competència digital.

Podeu accedir al document que fixa el nou marc competencial DIGCOMP, i sobre el qual treballarem per seqüenciar els continguts i consensuar els criteris d’avaluació per etapa i nivell.

Seqüenciació de la Competència digital de l’alumnat. DOCUMENT EN ELABORACIÓ.

Criteris d’avaluació de la Competència digital de l’alumnat. DOCUMENT EN ELABORACIÓ.