Eleccions al Consell Escolar

Us informem que avui 5 de novembre comença el procés per la renovació de membres del Consell Escolar.

La vostra participació és important en tots els aspectes de la vida del centre i el Consell Escolar és un dels més importants. Us animem a participar-hi!
Podeu presentar candidatures passant a recollir a direcció el full corresponent.
L’elecció del sector pares/mares es celebrarà el proper dilluns 26 de novembre entre les 15:00 i les 17:00h.

Novetats a la revista Xiuxiueig

Ja són tres els cursos que hem editat la nostra revista escolar. Sempre hem fer un recull a final de curs per mostrar-vos el munt d’activitats que es duen a terme a l’escola.

Enguany, però, hem decidit anar editant i publicant els articles al llarg de tot el curs, a través d’aquesta mateixa web.

Així doncs, estigueu tots atents i atentes al llarg del curs!

Equip de Redacció.

ANIMALS AL PARVULARI: LA LLEBRE

16

L’ARIADNA I EL MARÇAL ENS HAN PORTAT UNA LLEBRE QUE VAREN TROBAR AL CAMP AMB EL SEU PARE  I QUE L’ESTAN CUIDANT FINS QUE ES FACI UNA MICA MÉS GRAN.

L’HEM POGUT OBSERVAR MOLT BÉ; ENS HEM FIXAT EN COM SÓN LES POTES, LA CUA, ELS BIGOTIS LES ORELLES… I HEM POGUT APRENDRE MÉS COSES D’AQUEST ANIMAL.

MOLTES GRÀCIES!!

ANIMALS AL PARVULARI: LA TORTUGA

AQUESTS DIES A L’ESCOLA ESTEM APRENENT COSES DELS ANIMALS I EL RAMON, EL PARE DE L’ARIADNA I EL MARÇAL, TAMBÉ ENS HA PORTAT UNA TORTUGA QUE VA TROBAR AL CAMP.

HEM CONVIDAT ALS AMICS DE P3 I P4 I TOTS L’HEM TOCAT I OBSERVAT: HEM MIRAT COM ES DESPLAÇAVA PER LA CLASSE, COM ERA LA SEVA CLOSCA, COM AMAGAVA I TREIA EL CAP, LES POTES I LA CUA, I ENS HA AGRADAT MOLT EL DIBUIX DE LA SEVA PANXA.

MOLTES GRÀCIES!!

L’HORT DE PRIMAVERA A INFANTIL

HA VINGUT EL JAUME, EL PARE DEL PAU DE P5, I ENS HA AJUDAT A PLANTAR EL NOSTRE HORT DE PRIMAVERA!

HEM FET FORATS AMB L’AIXADETA PER PLANTAR ELS ENCIAMS, ELS HEM POSAT DINS I, AMB LES MANS,  HEM TAPAT LES ARRELS AMB LA TERRA.

A L’ALTRE HORT HEM REMENAT MOLT BÉ LA TERRA AMB L’AIXADETA I LES PALES, HEM SEMBRAT  LES LLAVORS DE RAVENETS, HEM AFEGIT FEM I L’HEM ESCAMPAT BÉ.

PER ACABAR HO HEM REGAT TOT… I ENS HEM APUNTAT A L’HORARI QUE HO HAUREM DE REGAR CADA 3 DIES!!

MOLTES GRÀCIES JAUME!!