AGENTS RURALS

El dilluns 19 d’abril el Cicle Mitjà i el Cicle Superior de la nostra escola vam tenir la sort de rebre la visita dels Agents Rurals, que ens van explicar en que consisteix la seva feina i quins són els seus àmbits d’actuació. Vam aprendre i gaudir molt!

CONCURS DE JOCS DEL MÓN – SENSIBILITZACIÓ

El passat mes de desembre l’organització de Pagesos Solidaris ens va concedir el premi pel Barangandao- Arc Iris, perquè promou la investigació de jocs d’altres països, fomenta l’ús de materials reciclats, el diàleg i la reflexió entre els nens i nenes  de l’aula, i el joc com a eina d’aprenentatge. Aquest divendres el Sr. Ramon Comes, Delegat de Corbins i responsable de fauna cinegètica d’Unió de Pagesos de Catalunya, i el Sr. Josep Sellart, Coordinador territorial de la Plana de Lleida d’Unió de Pagesos de Catalunya, ens van fer entrega del premi. Aquí teniu les imatges!

MOTXILLA LILA

El divendres 19 de març vam rebre “La motxilla Lila”, que conté vuit llibres sobre igualtat, empoderament femení i diversitat familiar amb l’objectiu de contribuir a l’educació en la igualtat entre nenes i nens i trencar estereotips i rols de gènere. Aquesta iniciativa està impulsada pel servei d’Igualtat i el SAI (Servei d’Atenció Integral) del Consell Comarcal i pretén conscienciar tothom que la igualtat entre dones i homes, i nenes i nens encara no és una realitat  i que hem de treballar per aconseguir-la!  Des de l’escola hem organitzat un calendari per a que tots els infants tinguin accés a aquests llibres.

INTERNET SEGURA

Ahir al Cicle Superior vam tenir l’oportunitat de rebre dues policies del cos de Mossos d’Esquadra, que ens van fer dos tallers, un a 5è i un altre a 6è, sobre la seguretat a Internet.  L’objectiu era informar el nostre alumnat sobre els avantatges de la xarxa, però també conscienciar-los dels possibles perills que comporta un ús irresponsable d’aquests mitjans, especialment pel que fa als continguts inapropiats i als possibles delictes virtuals que es poden cometre a través de les relacions online.

A més d’unes imatges d’aquests tallers, us deixem un enllaç a un vídeo molt interessant sobre els perills d’Internet.

DONES CIENTÍFIQUES

Avui al Cicle Superior hem tingut l’oportunitat d’escoltar i fer-li preguntes a l’Amelia Jiménez Sánchez. L’Amelia és Ingeniera de Tecnologies de Telecomunicació, i ara està estudiant el darrer curs del Doctorat, en la Universitat de Pompeu Fabra, i investiga tècniques que permetin recolzar el diagnòstic de malalties. Ha sigut una experiència extraordinària per celebrar el Dia Internacional de la Dona!

DIA DE LA PAU

El 30 de gener se celebra el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, una iniciativa que promou l’Educació No-violenta i Pacificadora. Avui a l’escola hem volgut fer un acte per commemorar aquest dia, i l’alumnat de 6è ha escrit i llegit un manifest on recordaven que els conflictes s’han de resoldre de forma pacífica, dialogant i trobant solucions. Tot l’alumnat de l’escola ha participat d’aquesta jornada tan especial.

INFOGRAFIES INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

Aquest curs, que comencem el dilluns 14, serà diferent a causa de la pandèmia que estem vivint. Des de l’escola hem elaborat unes infografies, per a que d’una forma visual, tingueu presents les mesures que s’han de prendre davant d’aquesta situació.

Gràcies per la vostra col·laboració, comprensió i suport.

Cliqueu sobre les imatges per veure les infografies d’inici de curs tant d’Educació Infantil com d’Educació Primària.

Ajuts individuals de menjador – C.C. Segrià curs 2020/21

S”obre avui el plaç per demanar els ajuts individuals  de menjador del Consell Comarcal del Segrià.

El període de presentació de sol·licituds serà del 17 de JUNY de 2020 al 17 de JULIOL de 2020 ambdós inclosos.

La poden demanar tots els infants que el curs 2020/21 estaran en el centre. des de P-3 fins a 6è.

Aquí teniu el model de sol·licitud i les bases que regulen els ajuts de menjador del curs 2020/2021.

Podei consultar aquí també informació sobre la presentació de les beques menjador 2020/2021 per internet, és un esquema dels passos a seguir per fer la sol·licitud i entregar-la telemàticament sense necessitat de cap desplaçament.

També podeu consultar aquí un document de FAQS (preguntes freqüents) que creiem serà de gran ajuda.

Si és el cas, també es poden entregar presencialment::

.- A l’escola, el dilluns 6 de juliol de 9 a 13 hores.

.- A l’Ajuntament fins el 17 de juliol  en horari de 8 a 14:30 hores

Si necessiteu alguna dada del vostre fill/a (IDALU) i no la teniu, ens ho podeu demanar per mail a aquest correu del centre.

La treballadora social tindrà assignat uns dies per atendre els vostres dubtes (quan ens ho diguin us ho comunicarem).